Tema: Re: zaibolaidis
Autorius: RamuX <ramunas @ ramunas.lt>
Data: 2012-03-29 14:58:07
konkrečiai nieko nurodyti negaliu, tiesiog reikia žiūrėt pagal įmonių
katalogą, o ežiukai tai dirba Klaipėdos regione, todėl bus labai brangu juos
samdyti.

kitas klausimas  - ar reikia to žaibolaidžio, nes taisyklė nr.1 - jei turi
žaibolaidį, tai į jį tikrai kažkada įtrenks. Gerai, jei įrengimas atliktas
teisingai ir visi voltai su amperais nueis į žemę, bet visada išlieka labai
didelė elektros prietaisų sugadinimo ar gaisro tikimybė.