Tema: Re: zaibolaidis
Autorius: Kęstas
Data: 2012-03-29 20:01:21
> kitas klausimas  - ar reikia to žaibolaidžio, nes taisyklė nr.1 - jei turi
> žaibolaidį, tai į jį tikrai kažkada įtrenks.

na, man atrodo, kad nereikia. bet planuoju bandyti apdrausti triobą, tai tiesiog spėju, kad be žaibolaidžio daugiau kainuos arba iš viso nedraus. bet tai tik spėjimas..

beje, pas mane greta tikrai nėra jokio ženklesnio medžio. kelios obelys keliasdešimt metrų nuo namo. kiti artimiausi medžiai - už kone pusantro šimto metrų viena kryptimi, o kitomis - iš viso toli. užtai greta yra elektros stulpas. maniau, kad jis saugo, bet paskaičiau čia viename iš duotų linkų, kad nelabai (?)..