Tema: Re: zaibolaidis
Autorius: Sail
Data: 2012-03-29 15:05:44
Keista, kad kaimo sodyboj, ir salia medziu dideliu nera. Nes jei salia
medziai dideli, tai tikimybe gauti zaiba i troba imho beveik nuline.

Paziurejus statistika (deja tik empirine, is "svetimu nelaimiu" rubrikos
ziniose), tai dziaugsmingu pranesimu "kaimyno namas nuo zaibo sudege" net
nepamenu. O "kaimynas gere, ruke, uzmigo ir sudege" tai pilna. Tiesa,
nedaznai tas "svetimas nelaimes" ir ziuriu, ale vis vien kazkoks vaizdas
susidares.