Tema: Re: leidimas iš savivaldos pakeisti šaligatvio trinkeles
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-30 09:37:38
o man geriau papasakok kas atsitiktu vat jei imciau ir pakeisciau (kalba neina apie koki ypatinga saligatvi, bet tiesiog vienos betonines trinkeles pakeiciamos tokiomis paciomis tik naujomis).

PS zeme uz mano tvoros irgi man nepriklauso, bet kazkodel turiu zole pjauti, o saligatvius valyti, sniega kasti.

T:)