Tema: Re: dujos24.lt naujos kainos
Autorius: DasI
Data: 2013-11-30 17:30:35
On Fri, 29 Nov 2013 16:54:39 +0200, MinRas wrote:

> Sveiki
>
> kalba buvo apie pigimą, atsiunčia laiškiuką tai kainos "laba diena" :)
> nieko nesuprantu, kas nors gal domėjotės kaip čia yra su jais.

Pinga pas Lietuvos Dujas, pas Sky Energy brangsta. Visa tai man panashu i
LD dempinga, kad nuzhudyt nepriklausomus tiekejus ir kad noro naujiem
kurtis kuo mazheu butu. Jei nepastebejot, LD dar mazhesnes kainos norejo -
kainu komisija nesutiko. Be to LD pelnas ir taip mazhejo 9%, LD duju
importo kainos dedamoji pinga tik 11ct, tai kazkaip keista, kad LD dar
nori susimazhinti pelna.
Mano prognoze butu, kad po pusmechio kainos pas LD vel pakils.
O kolkas siulau pasidziaugti atpigusiom dujom.