Tema: Re: dujos24.lt naujos kainos
Autorius: MinRas
Data: 2013-12-02 13:21:49
blin reishkias tapensiu iki duju neskambines :)

"bzik"  wrote in message news:l7hq7f$vbf$1@trimpas.omnitel.net...

o man be problemų suformino paslaugų sutartį nuo 14.01.01

"MinRas"  wrote in message news:l7hpiq$ugd$1@trimpas.omnitel.net...

Tai as ir kreipiausi :) nieks nieko nezino

"bzik"  wrote in message news:l7hlto$qd0$1@trimpas.omnitel.net...

o man telefonu pasakė: "kreipkitės į LD skyrių."

"MinRas"  wrote in message news:l7hjkr$nvo$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia dar nieko :) siandien paskambyju I LD sakau kaip te dabar atgal pas
jus :) sako a vot mes dar neturim atbulines proceduros, laukit :) ir vot
tebe na

"GunGame"  wrote in message news:l7hgn0$kab$1@trimpas.omnitel.net...

SKY teks laukti kitu metu pabaigos...