Tema: Re: dujos24.lt naujos kainos
Autorius: DasI
Data: 2013-12-01 10:11:40
On Sat, 30 Nov 2013 23:50:58 +0200, Gimp wrote:

> Turi kontrakta su Gazprom - t.y. garantuota tiekima. Ka turi SKY -
> nezinau (nesidomejau is kur dujos - ne mano sritis) , bet gilu minusa is
> elektros tai tikrai (laukite tesinio).
Del elektros minuso - nebuchiau toks tikras, nes net jei jis butu negilus
- jie manau jau but susivynioje meshkeres - ne valdishka istaiga visgi.
Bet perspektyvoje galimai taip ir nutiks, bo monopolistam jie
nereikalingi. Kaip ir daugelyje kitu srichiu, per mazhas krashtas, kad but
imanoma reali konkurencija.