Tema: Re: Ką pirkti: naują ar seną butą?
Autorius: Beta version
Data: 2013-12-02 11:20:46
Draugas pries krize degancia sikna pirko naujos statybos 3 kambariu buta su
daline apdaila uz 570klt - niekaip neisejo atkalbet. Dabar nagus grauzia ir
dziaugiasi tik, kad palukanos nukrite - parduot 'ant nulio' jokiu sansu,
liktu skolingas ne viena simta kilolitu, lieka moket kosmosa ir tiketis, kad
su darbais bus ok iki pencijos.