Tema: Re: Ką pirkti: naują ar seną butą?
Autorius: gopenzo
Data: 2013-12-02 12:07:35
Tokie atvejai - žopa. Bet va, nusipirkau butą, moku bankui 600lt/mėn. Kolkas butą nuomoju už 800lt, realiai galėčiau nuomoti už 1000lt, bet šiam momentui nesinori ieškoti naujų nuomininkų.

Taigi, nafig man mokėti kažkam už nuomą, kai dar mažiau galiu mokėti bankui?

Jeigu viskas apgalvota ir paskaičiuota, tai tos paskolos nėra toks baisus dalykas.