Tema: Re: Ką pirkti: naują ar seną butą?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-02 21:35:12
Be paskolos sunkiai toki paims. O su paskola pat supranti - siais laikais
tik debilai perka.

"CodeC"  wrote in message news:l7imt6$v9l$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.12.02 00:37, Tinkladraskis wrote:
> Sveiki,
>
> kokia Jūsų nuomonė, ką pirkti:
>
> Butą sename daugiabutyje (Lazdynai, Vilnius):
> - Mažesnė kaina (greičiau išsimoku kreditą)
> - Didesni šildymo kaštai
> - Remontai
> - Susidėvėjusi aplinką
>
> Butą naujame daugiabutyje (Lazdynai, Santariškės, Vilnius):
> - Didesnė kaina (kreditas iki pensijos)
> - Mažesni šildymo kaštai
> - Viskas nauja ir ges rečiau
> - "Padoresnė" publika (nėra nusigyvenusios faunos)
> - Šviežia aplinka

vilniuje nezinau situacijos, tai galiu tik savo asmenine situacija kaune
pakomentuoti.
ieskojau gana ilgai ir taip pat nemazai blaskiausi. per ta blaskymasi
vos nenusipirkau naujo sodo namo, tai dabar kasdien dekoju kazkam, nzn
kam, kas apsviete prota paskutine minute. realiai tai tas blaskymasis ir
isveda is pusiausvyros bei tampa neprotingu sprendimu priezastim.
jei apibendrint kauna, tai - nera ka pirkt. beveik.
nauju butu (tikru butu o ne kotedzu) yra labai nedaug. is tu nedaug
kokybes prasme man asmeniskai verti demesio buvo viso labo vienintelis
objektas - silo namai. bet kainos ten - susipyke su realybe.
visi kotedzai ir pan. xujnia aplink kauna - nei ten butai, nei ten
mieste, kokybe tragiska, problemu kalnai N visokiu. tai nuo senos
xrusciovkes man pasirode tik per pora mm geriau.
senu normaliu galima sakyt nera - apgailetini seni namai, persene visom
prasmem. tokio nepirkciau niekada. ir tikrai ne del sildymo kainu pirmoj
eilej. todel ir blaskiausi, nes nei to nei to nenorejau.

jei patarima galima butu pritaikyti vilniuje, jis butu toks - ieskoti ne
seno bet ir ne naujo daugiabucio. uzsiprenumeruoti skelbimus visuose
portaluose ir laukti, dometis namais, vazineti, apziurineti. as kai
radau savo, nupirkau ta pacia diena pirma karta pamates - 2004 statybos.
apsiltintas namas, didelis aptvertas bendrijai priklausantis kiemas,
didelis parkingas, pilna tusciu vietu bet kuriuo metu, sildymas su
autonomine apskaita bet be katilo bute, kas yra didziulis privalumas.
gyvenu dar tik menesi, tai pats dar nemokejau uz sildyma, bet
sprendziant is to, kad sildymas uzsuktas isskyrus vonia, o vaikai pliki
laksto - neturetu but brangu. yra super tvarkingi rusiai ir balkonai,
normali telefonspyne, kieme namo nuosava vaiku zaidimu aikstele.
po langais toje pat teritorijoje garazai, aisku perkami atskirai.
erdvios laiptines, automatinis apsvietimas, valomos laiptines ir kiemas,
iskaitant sniego nukasima ir zoles pjovima. stipri aktyvi bendrija,
kuriai nariai perveda savo 2% ir juos naudoja sau.
susisiekimas puse b, po langais du darzeliai ir pora mokyklu,
parduotuves. zodziu - nauju tokiu nera :) netgi silo namai
infrastrukturos prasme imho netempia iki tokio var. o kaina neirengto
kelis kart didesne. realiai - tokiu variantu pasitaiko karta per pora
metu. pries pora metu uz kosmosa kazkas pardavinejo tame paciame name,
daugiau skelbimu nebuvo iki to kuri nupirkau vos tik atsiradus. jei
vilniuje yra panasiu variantu, tokio ir lauk - pasiteisins. arba taupyk
normaliam namui. visi persene getai ir kartonkes su nuliu
infrastrukturos - imho pinigu ismetimas, geriau nuomotis tada ir
laukti/taupyti.