Tema: Re: Del apsvietimo
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-01-30 10:47:07
2014-01-30 10:33, bzik rašė:
> pridursiu:
> dizaineris kuria ne už dyką. Kopijuotojo įkainis kitas.
> normalios medžiagos ir komplektuojančios kainuoja. Vieni naudoja
> aliuminį ir kokį plexiglas, kiti sidabru nudažo pigiausią plastiką.
> gamintojo šviestuvas paprastai bandomas, sertifikuojamas kiekvienai
> atitikčiai,  o tai kainuoja. SSS gaminiai ženklinami kaip kiniečiui šaus
> į galvą.

Ir vistiek man yra nesuprantama kodėl elementarus šviestuvas kainuoja
tiek pat ar net daugiau kaip televizorius, kompiuteris, skalbyklė ir
t.t. Ten juk nepalyginamai sudėtingesni gaminiai, kuriems reikėjo žymiai
daugiau R&D, sertifikavimo ir t.t. O čia elementarus patronas, gaubtas
ir kaina kaip rimto teliko ar AV receiverio...