Tema: Re: Del apsvietimo
Autorius: Terpentinas
Data: 2014-01-30 12:06:41
Kas čia nesuprantamo, tie kurie gamina prabangius šviestuvus, ten naudojamos
brangios medžiagos + vardas. Juk turtingi žmonės perka šviestuvus ir moka už
tai pinigus dėl to, kad išsiskirti, jei toks pat šviestuvas SSS kainuos 10
kart pigiau tai bus ne lygis prabangaus šviestuvo savininkui.
Dabar pigūs šviestuvai tai kiniečių pigus surinkimas pagamintas pagal SSS
užsakymą ir su solidžiu prekybininkų pelnu. Dabar kodėl tokie ankainiai,
todėl, kad šviestuvų niekas neperka kaip bandelių, jie užsiguli ir tada
akcijų metu išparduodami.