Tema: Re: Del apsvietimo
Autorius: bzik
Data: 2014-01-31 08:52:37
kaip koks. SSS tipo gaminiai kepami tūkstančiai, nes ten kitas pardavimo
principas - platinimas per pc, pigi kaina, didesni pardavimai.
Mano naudojami visi iš aliuminio karkaso. Poroje šviesą skaidančios ~10mm
plastiko plokštės (pagal veikimą spėju kažkuris plexiglas) >0,5m2.
Yra šviestuvų, kuriuose naudojama kalkakmenis, medis. Pažįstamas gaminosi
kopiją, tai vien už detalių išpjaustymą lazeriu iš ner.plieno  keturženklė
suma gavosi.
Brand'iniai šviestuvai retai gaminami į sandėlį, nes per brangu > gamyboje
daug rankų darbo, nes nėra masinės gamybos.

"70005"  wrote in message news:lce8ph$muf$1@trimpas.omnitel.net...

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
> Kas čia nesuprantamo, tie kurie gamina prabangius šviestuvus, ten
> naudojamos brangios medžiagos + vardas.

Dažnai medžiagos itin pigios - pvz., plastikas.