Tema: Re: Namo apsauga
Autorius: GunGame
Data: 2014-03-07 13:45:58
Su saugos tarnyba tai irgi yra niuansu, pvz - isdauzomas stiklas, saugos
tarnyba sureguoja, atvaziuoja, isvaiko arba pagauna vagis. Viskas kaip ir
ok, bet ka daryt su isdauzytu langu ? Tai saugos tarnyba skambina tau ir
sako - taip ir taip, atvaziuok ir saugok toliau savo namuka su isdauzytu
stiklu, arba ka nors atsiusk saugojimui. Jei saugos tarnyba pasiunti tai
buna dvi galimybes: saugos tarnyba saugo tarifu mazdaug 50Lt/1val arba tave
informuoja kad objekto saugojimas yra sustabdytas iki atvyks seimininkas.
Pasakoju tokia istorija nes dabartiniu vagiu tai naujausias triukas. Dauzia
langa ir ziuri kuria kryptimi ivykiai pakryps... "Teisingai" ivykiams
pakrypus vagys pasiima is namu ko norejo...