Tema: Re: Namo apsauga
Autorius: jolas
Data: 2014-03-10 08:36:11
Kai man stiklo paketa isdauze nupirkau is Aliexpress belaide GSM
signalizacija (4 judesio, 4 duru, 3 pulteliai, vidine sirena ~ 75 USD),
isvedziau i matoma vieta mirksinti dioda. Nuo lapkricio men. 1
klaidingas suveikimas. Dar dummy kamera pastatysiu kad matytusi - tegu
spelioja matosi vagys ar ne. Ir kaimynus paprasiau bent retkarciais aki
uzmest. Reakcijos is ju jokios neprasau, jiems irgi pavojus gali kilt,
tiesiog kad paskambintu jei zala kokia padaryta.