Tema: Re: Namo apsauga
Autorius: Cliff
Data: 2014-03-07 18:26:26
Bull shit, mano apdrausta sodyba, ne nuolat gyvenama, jei butu nuolat
gyvenamos
kainuotu 3kart pigiau. Nuolat gyvenamas vadinasi 9 men is 12 !
DEL tikrinimo taip, sake jei butu koks atvejis draudiminis, tai
pasiklausinetu pas kaimynus, turetu buti skalbenke , virtuve ir t.t.
todel nerizikavau taupyti. Nors mano kaimynas artimiausias
uz 2Km.

Moku 650lt , apdrausta 170.000 atstatomoji verte , namas medinis su zidiniu!
plius cia apdrausta ir jei pavogtu langus, nuimtu lietvamzdzius ir t.t.
saugos tarnybai nepriduota, yra signalke, ateina man pranesimas, tada
skambinu I medziotoju bureli ....

Ugnis:
- gaisras;
- dūmai ir suodžiai;
- žaibo įtrenkimas;
- sprogimas;
- valdomo skraidančio aparato, jo dalių, krovinio užkritimas.
• Vanduo:
- šildymo sistemos, vandentiekio, kanalizacijos tinklų avarija;
- vandens prasiskverbimas iš gretimų patalpų;
- vandens prasiskverbimas pro pastato konstrukcijas iki 5 000 Lt;
- vandens išsiliejimas iš stacionarių įrenginių iki 1 000 Lt.
• Gamtinės jėgos:
- audra;
- potvynis;
- liūtis;
- kruša;
- sniego slėgis;
- grunto suslūgimas;
- nuošliauža.
• Vagystė ir piktavališkas pastato sugadinimas dėl trečiųjų asmenų veiksmų.
• Turto sugadinimas arba sunaikinimas dėl elektros įtampos svyravimų ar
viršįtampių iki 10000 Lt.
• Stiklo dūžis
• Papildomos išlaidos draudimo vietai po draudžiamojo įvykio sutvarkyti iki
3% nuo draudimo
sumos.
• Sutartinių įsipareigojimų, susijusių su įkeistu turtu, vykdymo išlaidos
iki 800 Lt.

"Vaidas"  parašė naujienų news:lfcd51$v35$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek matęs - standartinėse draudimo sąlygose objektas turi būti
gyvenamas. Tad kaina gali būti netenkinanti.

Vaidas