Tema: Re: Balkono stiklinimas. Projektas
Autorius: finito
Data: 2014-04-11 08:45:41
Nenoriu labai moralizuoti, bet pagalvok, kaip bendrame daugiabucio fasado
vaizde atrodys tavo toks istiklintas balkonas. Man biski graudziai ziurisi
kai balkonus zmogeliukai kokiom tik nori spalvom persidazo ar isistiklina.
Arba visi butai balkonus vienodai daro, arba is viso nedaro. Tureklus
perdaryti daug nekainuotu :)