Tema: Re: Balkono stiklinimas. Projektas
Autorius: Vaidas
Data: 2014-04-11 12:15:08
Kaip suprantu balandžiai būna netoli namų (nakvynės vietos) ir maisto
vietos (kur bobutė lesina). Tai sprendimas ir yra - tolink šias vietas.
Dar balandžiai varnų nemėgsta (sako jos išlesa balandžių kiaušinius).

Pradžioje praktiškai kas dieną kur nors prišikdavo balkonuose.
Sutvarkiau problemines vietas (lifto įrangos patalpose uždariau langą,
bendram balkone įrengiau tinklą, ventiliacijos angas ant stogo uždengiau
tinklu). Liko keli apleisti/apšikti gyventojų balkonai. Galvoju gal
kokią sanitarinę užsiundyti. Aplinkui nemačiau bobučių, šeriančių
balandžius.

Balandžių apmažėjo, bet vistiek atskrisdavo ant turėklo patupėti, tai
ištiesiau virvę (ne valą/žilką) kiek virš turėklo - netupi beigi
neskrenda į balkono vidų. Antram balkone virvės vis dar nėra (tingiu),
tai ir ant turėklų prišika ir viduj vis būna, bet tik kelis kart per mėnesį.

Na ir reik kantrybės - kol šilta balandžiai persikrausto kur arti, bet
ne taip patogiai (pvz. ant stogo), bet po žiemos dingsta.

Vaidas