Tema: Re: Balkono stiklinimas. Projektas
Autorius: Vitas
Data: 2014-04-12 09:04:38
Taip. Kai užeini į kokio senos statybos namo laipinę, o ten šarvas
raudonmedžio imitacija, šarvas ąžuolas, pas kažką filinginės, o dar pas
kažką iš vis juodu dermantinu aptrauktos. Tikrai toks vaizdas grožio ir
vertės butams nesuteikia.

O balkonų ir langų keitimas ne pagal projektą, tai iš vis yra namo fasado
darkymas ir butų vertės mažinimas.

Pvz namas kuriame gyvenu nėra senas, langai mediniai su paketais, balkonai
gražiai įstiklinti ir viskas vienoda. Bet gi  atsirado vienas gyventojas
penktame aukšte kuris sugalvojo neaišku kodėl pasikeisti langus į PVC ir dar
baltus, nors visi langai rudi. Tai dabar tikrai nekaip atrodo, bet gerai kad
bent 5a tai nelabai ir matyti.