Tema: Re: Spausdintuvas iš TopoCentro :((((
Autorius: 70005
Data: 2014-09-07 16:06:37
Man akivaizdu, kad gali reikalauti pakeisti prekę arba grąžinti pinigus 
(aišku, su visom jų garantijom). Nes prekės kokybės trūkumai nebuvo 
akivaizdūs ją perkant.

Nepasiduok siūlymams taisyti jų sąskaita. Aš tai ir neimčiau pakeitimo, tik 
pinigus.

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message 
news:luhd0v$kfc$1@trimpas.omnitel.net...
Sveiki,
Ar TopoCentras turėtu priimti atgal nekokybišką spausdintuvą po trijų dienų 
pasibandymo?

Reikalas toks:
Penktadienį Topo centre pirkau spausdintuvą „Epson l550“+ papildomai dviejų 
metų garantija. Taigi pasirodo turi tik paskutinį, kuris stovi 
ekspozicijoje, visas išpakuotas iš visų plėvelių ir lipdukų, tiek iš išorės, 
tiek ir iš vidaus. Rašalas jau supiltas, nors turėtu būti buteliukuose. 
Paklausus kodėl, atsakymas jog tokį jau gavome. Na galvoju velniai nematė, 
paėmiau papildomai 2 metų garantiją už, kažkur apie 138lt. Taigi kol nuėjau 
sumokėti iš trečio aukšto į pirmą, prekę jau radau supakuota dėžėje. Na 
padėkojau, palinkėjom vienas kitam sėkmės ir t.t.
 Namuose išsipakuoju ................. o bl.......... dėžė iš vidaus 
kažkokių vaikų tušinuku pripaišyta, toks jausmas kad dėžė kažkur ofise 
atidaryta stovėjo ir kažkas išbandinėjo tušinukus, taigi išsipakuoju prekę, 
ogi pagal knygelę trūksta internetinio laido, na tiek to, išsiimu 
susiinstaliuoju, užregistruoju internete ir pagal instrukcijas bandau 
paleisti. Skaneris veikia be problemų, bandau spausdinti ir toks jausmas jog 
uždžiūvę galvutės, na spausdintuvo programos servisas pravalo jas ir tai 
juodo nespausdina, tai spalvoto ne. Taip pražaidžiau gal kokią valandą, 
pradėjo lygtais visas spalvas spausdinti, tačiau su pasikartojančiomis 
linijomis, vėlgi programa turi funkciją „Spausdinimo galvučių išlyginimas“, 
bandau ........... spalvotą išlygino, bandau juoda - na niekaip, žaidžiau 
vėlgi apie valandą ar daugiau, bet jokio poslinkio į gerąją pusę. 
Spausdinant paveiksliukus kas centimetrą dvigubos juostos, bandau tekstą, 
maždaug kas penktą eilutę atspausdina iš aukščio nepilnas raides. Aha, 
galvoju, vežu atgal į parduotuvę kad pakeistu(atvežtu kitą iš kito miesto 
gal), tačiau jau penktadienio vakaras, po to savaigalis, kai niekas ta tema 
nešnekės, taigi laukdamas pirmadienio rašau čia.
Taigi atidžiau apžiūrėjus dėžę kilo pagrystų įtarimų jog šis spausdintuvas 
jau buvo naudojamas ir panaudotas pastatytas į lentyną. Dėžė apšiurus, 
apibraižyta, ne vieną kartą klijuota pakavimo juosta ir nenuimta etiketė, 
kur galima itarti jog spausdintuvas buvo siuntinėjamas iš vienos įmonės į 
kitą pirmyn-atgal, nes tušinuku perrašyta siuntėjas-gavėjas. Aš foto 
prisegu, gal kas išmanantis pakomentuos ar pagrystai įtarinėju.
Taigi klausimas toks. Ar pirmadienį turiu teisę reikalauti kad pakeistu 
prekę, jei neturi, tai kad gražintu pinigus kartu ir už papildoma garantija? 
Vistik sumokėta 1318 lt. Kokia tai būtu procedūda?
Nuotraukas pridedu sekančiam poste.
Dėkui už pamastymus