> Man akivaizdu, kad gali reikalauti pakeisti prekę arba grąžinti pinigus > (aišku, su visom jų garantijom). Nes prekės kokybės trūkumai nebuvo > akivaizdūs ją perkant. > Na sutikčiau keisti, jei prekė būtu neišpakuota(supakuota gamykliškai), bet dabar žiūriu jog turi tik vieną prekę ir tai ekspozicijoje(Klaipėda), tad tikrai nenorėčiau sutikti su tokiu keitimu, nes pasitikėjimo nebeliko. Suprantama, jie siūlys vežti į servisą, bet jei taip padaryčiau, tai būtu padaryta dar didesnė klaida, nei perkant, tada reikėtu apsiženyti su tuo spausdintuvu, be to, jei gerai suprantu, jie neturėjo teisės naudotos ir remontuotos prekės parduoti kaip naujos, todėl, mano manymu, jie privalo ją paimti atgal. Gal kas galėtu kompetentingiau prakonsultuoti, kaip čia turėtu būti ir kaip elgtis, jei jie atsisakys priimti prekę atgal? Dėkui