rašai prašymą nutraukti pirkimo sutartį ir grąžinti pinigus dėl akivaizdžių defektų, prašyme pamini VTAT. Kalbėdamas topocentre, reiklauji paviesti vadovą ir garsiai šauki. Jei atsisako priimti prekę atgal, reikalauji kad raštu tai patvirtintų, ir rašai skundą į VTAT. Į jokius servisus nevažinėk, matosi kad čia ne tas atvejis kai galima pardavėjui tokią nuolaidą padaryti. Išsisaugok pirkimo dokumentų kopijas. "Audrius" wrote in message news:luhms2$or3$1@trimpas.omnitel.net... > Man akivaizdu, kad gali reikalauti pakeisti prekę arba grąžinti pinigus > (aišku, su visom jų garantijom). Nes prekės kokybės trūkumai nebuvo > akivaizdūs ją perkant. > Na sutikčiau keisti, jei prekė būtu neišpakuota(supakuota gamykliškai), bet dabar žiūriu jog turi tik vieną prekę ir tai ekspozicijoje(Klaipėda), tad tikrai nenorėčiau sutikti su tokiu keitimu, nes pasitikėjimo nebeliko. Suprantama, jie siūlys vežti į servisą, bet jei taip padaryčiau, tai būtu padaryta dar didesnė klaida, nei perkant, tada reikėtu apsiženyti su tuo spausdintuvu, be to, jei gerai suprantu, jie neturėjo teisės naudotos ir remontuotos prekės parduoti kaip naujos, todėl, mano manymu, jie privalo ją paimti atgal. Gal kas galėtu kompetentingiau prakonsultuoti, kaip čia turėtu būti ir kaip elgtis, jei jie atsisakys priimti prekę atgal? Dėkui