vel tas kvailys :) "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:miobdc$sn6$1@trimpas.omnitel.net... >o kas tau svarke dave? > > On 2015.05.10 16:55, Gintas wrote: >> buvo ir man kazkada tokia beda. Kazin ar yra koks sprendimas? Pvz trifazis trafas, kurio pagalba is triju faziu butu galima padaryt 1 galingesne faze. Kiek toks trafas svertu? >> >> Jeigu svarke inverterine- kazin kokia jos schema? Ner imanoma ja uzmaitinti islyginta srove? >> >> >> "Evaldas" <sanya@takas.lt> schrieb im Newsbeitrag news:miiotp$f78$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tavo Kempi taigi vienfazis, o 7 ar 8 kW dyzelis trifazis. O tai reiškia, kad >>> vienfazę apkrovą prie jo gali jungyti tik (7...8)/3 t.y. 2...3 kW o tai >>> nelabai daug. Tai ir nepaveža. >>> >>> >>> "niekas" wrote in message news:miilkr$e8r$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Sveiki, >>> >>> Klausimukas- yra Kempi inverterine svarke. Modelio (galingumo) nezinau, >>> na bet smagiai virina su 4 elektrodu ir ant peties uzsimetus nespaudzia.. >>> >>> Kartais prireikia pavirinti tokioj vietoj kur nera elektros. >>> Taciau ten yra 7 (ar 8 kW) trifazis dyzelinis generatorius. Dirba jis >>> kaip zveris siaip, taciau tik pabandzius pajungti inverteri- iskart >>> ismeta automata... >>> Ar yr sansu kaip nors tai isspresti? >>> >>> Kartais pasiskolinam inverteri su benzininiu varikliu- nu velnias- >>> maziukas, lengvas- o virina puikiai.. >>> O su turimu gargaru dyzeliu + Kempi- failas... >>> >>> P.S. o gal benzinine svarke kas patartu kur isigyti nebrangia? >>> Nes kiniecisi paprastu inverteriu jau visia naudotinu prigamine, kazi >>> kaip su benzininiais reikalai.. >>> >>> Aciu >>> >>