dusk kolrade. Pergeriai derzavos kuri II pasulinio karo vis nebaigia paradą bežiūrėdamas? On 2015.05.10 23:16, Gintas wrote: > vel tas kvailys :) > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:miobdc$sn6$1@trimpas.omnitel.net... >> o kas tau svarke dave? >> >> On 2015.05.10 16:55, Gintas wrote: >>> buvo ir man kazkada tokia beda. Kazin ar yra koks sprendimas? Pvz trifazis trafas, kurio pagalba is triju faziu butu galima padaryt 1 galingesne faze. Kiek toks trafas svertu? >>> >>> Jeigu svarke inverterine- kazin kokia jos schema? Ner imanoma ja uzmaitinti islyginta srove? >>> >>> >>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> schrieb im Newsbeitrag news:miiotp$f78$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tavo Kempi taigi vienfazis, o 7 ar 8 kW dyzelis trifazis. O tai reiškia, kad >>>> vienfazę apkrovą prie jo gali jungyti tik (7...8)/3 t.y. 2...3 kW o tai >>>> nelabai daug. Tai ir nepaveža. >>>> >>>> >>>> "niekas" wrote in message news:miilkr$e8r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Sveiki, >>>> >>>> Klausimukas- yra Kempi inverterine svarke. Modelio (galingumo) nezinau, >>>> na bet smagiai virina su 4 elektrodu ir ant peties uzsimetus nespaudzia.. >>>> >>>> Kartais prireikia pavirinti tokioj vietoj kur nera elektros. >>>> Taciau ten yra 7 (ar 8 kW) trifazis dyzelinis generatorius. Dirba jis >>>> kaip zveris siaip, taciau tik pabandzius pajungti inverteri- iskart >>>> ismeta automata... >>>> Ar yr sansu kaip nors tai isspresti? >>>> >>>> Kartais pasiskolinam inverteri su benzininiu varikliu- nu velnias- >>>> maziukas, lengvas- o virina puikiai.. >>>> O su turimu gargaru dyzeliu + Kempi- failas... >>>> >>>> P.S. o gal benzinine svarke kas patartu kur isigyti nebrangia? >>>> Nes kiniecisi paprastu inverteriu jau visia naudotinu prigamine, kazi >>>> kaip su benzininiais reikalai.. >>>> >>>> Aciu >>>> >> >