visi t ne visi statiniai yrapastatai yra statiniai, be pastatai kalbi apie statini, ir po to kazkodel sugalvoji kad tai jau pastatas... On 2016-07-12 15:37, KEdas wrote: > Taigi, gudrieji kurmiai, kokios paskirties statinys yra automobilių > stovėjimo aikštelė pagal STR 1.01.09:2003 STATINIŲ KLASIFIKAVIMAS PAGAL > JŲ NAUDOJIMO PASKIRTĮ? > http://www.vtpsi.lt/node/1016 > > Man šviečiasi, kad tai yra : > > 5.1. *automobilių saugykla* – atvira, aptverta ir/ar neaptverta, > dengta ar nedengta aikštelė; atviras ar uždaras antžeminis, > požeminis ir kitoks statinys; gyvenamosios paskirties pastate (name) > ar kitos paskirties statinyje specialiai įrengtos erdvės įvairių > tipų automobiliams, motociklams ir kt. laikinai ar nuolat saugoti. > > Automobilių saugykla gali būti projektuojama kaip garažas. Šiuo > atveju garažas projektuojamas tik vienai paskirčiai – įvairių tipų > automobiliams, traktoriams, motociklams ir kitoms transporto > priemonėms laikinai ar nuolat saugoti; > > Tada seka, kad stovėjimo aikštelė yra „garažų paskirties statinys“. > > *8.7. Garažų paskirties pastatai* – pastatai, skirti transporto > priemonėms laikyti ir (ar) remontuoti: automobilių, autobusų > garažai, lokomotyvų vagonų ir troleibusų depai, orlaivių angarai, > /atviros ar uždaros požeminės, antžeminės automobilių saugyklos/, > elingai ir pan.; > > Niekur nerandu, kad aikštelės būtų skirstomos pagal plotą, todėl visoms > joms lyg ir galioja ta pati tvarka. > > Tada turime, kad pagal STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“ 4 > priedą jos patenka į visuomenei svarbių statinių sąrašą, kaip ir bet > kokia miesto gatvė, todėl projektas turi būti viešai svarstomas. > > Tuo tarpu VTPSI teigia, kad mieste vietoj pievos įrengiant stovėjimo > aikštelę užtenka supaprastinto projekto ir jokio svarstymo su visuomene > bei žemės tikslinės paskirties keitimo nereikia. > > > Ką praleidau, kad mano nuomonė nesutampa su VTPSI? > >