On 2016-07-12 15:37, KEdas wrote: > Taigi, gudrieji kurmiai, kokios paskirties statinys yra automobilių > stovėjimo aikštelė pagal STR 1.01.09:2003 STATINIŲ KLASIFIKAVIMAS PAGAL > JŲ NAUDOJIMO PASKIRTĮ? > http://www.vtpsi.lt/node/1016 > > Man šviečiasi, kad tai yra : > > 5.1. *automobilių saugykla* – atvira, aptverta ir/ar neaptverta, > dengta ar nedengta aikštelė; Automobilių saugykla gali būti dengta ar nedengta aikštelė. Ir toliau jau pastatai ir t.t. > Automobilių saugykla gali būti projektuojama kaip garažas. Šiuo > atveju garažas projektuojamas tik vienai paskirčiai – įvairių tipų > automobiliams, traktoriams, motociklams ir kitoms transporto > priemonėms laikinai ar nuolat saugoti; > > Tada seka, kad stovėjimo aikštelė yra „garažų paskirties statinys“. Automobilių saugykla gali būti ir garažas. Bet stovėjimo aikštelė nėra garažas ar, tuo labiau, statinys. Bent jau aš taip tuos punktus įskaitau. > *8.7. Garažų paskirties pastatai* – pastatai, skirti transporto > priemonėms laikyti ir (ar) remontuoti: automobilių, autobusų > garažai, lokomotyvų vagonų ir troleibusų depai, orlaivių angarai, > /atviros ar uždaros požeminės, antžeminės automobilių saugyklos/, > elingai ir pan.; > > Niekur nerandu, kad aikštelės būtų skirstomos pagal plotą, todėl visoms > joms lyg ir galioja ta pati tvarka. > > Tada turime, kad pagal STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“ 4 > priedą jos patenka į visuomenei svarbių statinių sąrašą, kaip ir bet > kokia miesto gatvė, todėl projektas turi būti viešai svarstomas. > > Tuo tarpu VTPSI teigia, kad mieste vietoj pievos įrengiant stovėjimo > aikštelę užtenka supaprastinto projekto ir jokio svarstymo su visuomene > bei žemės tikslinės paskirties keitimo nereikia. > > > Ką praleidau, kad mano nuomonė nesutampa su VTPSI? > >