Nes skirtas durnam vartotojui, ir valdomas masinos smegenu. Ir net toks ne useless, nes parodo ar termostatas dar gyvas. 1979 metu masinoj matau, kaip kaista variklis vaziuojant ikalnej, ir kaip sala ant laisvo leidziantis. Pasiekus 100 laipsniu esu ieskojes slieku, kuriu nebuvo. Labai reikalingas gadgetas, ne veltui yra du pargindiniai variklio indikatoriai - tepalo slegis ir temperatura. Jei normoj, visa kita px. On 2020.12.01 9:26 AM, eSSas wrote: > > On 30/11/2020 17:19, Sail wrote: >> Tai man ir spaudyt ta rucnyko mygtuka visada, kai masina garaze >> statau? Jei to serviso atsisakyt yra galima, tada funkcija uzskaitau, >> bet gausiai speju kad siais laikais tai turi uz tave but nuspresta be >> pasirinkimo laisves. >> >> Del nuriedejimo taip, yr toks pavojus. Tam protingesni ratus pasuka, >> kad masina karo atveju i bordiura atsiremtu. Net zmona ismokiau taip >> daryt. Ir rucnika gi gali uztraukt, jei reikia. >> >> O jei pamirsti rankini ar begi, kai masina nelygioj vietoj, tada su >> tokia galva isvis vairuoti nereiketu. >> >> As ant tiek konservatorius, kad man net variklio temperaturos >> indikatorius reiklaingas, taip grynai del ramybes. Zinau zinau kad >> dazniausiai ji kompas reguliuoja, bet - nevisada :-) > > Turiu tokį indikatorių vienoj iš savo griuvenų, the most useless > gadget ever. Pakyla iki vidurio per sekundes nuo užvedimo ir laikosi > kaip įkaltas, kaip besidraskytum > > S.