Atskiro rankinio mechanizmo geriau nereikia. Elektrinis gal ir visai gerai, ypac patikimumo prasme. Jei yra opcija atjungt automatini traukinejimasi. On 2020.12.02 1:52 PM, Dainiushas wrote: > kokių smagių? nu tai čia smulkmenos, kurios visose mašinose vienodos > ir vienodai pūva/genda. > > Kita opcija buvo atskiras rankinio mechanizmas, kaip BMW, bet ten irgi > savi niuansai. > > On 2020-12-02 13:27, eSSas wrote: >> On 02/12/2020 13:22, Dainiushas wrote: >>> bbž. >>> >>> bet visgi esmė, kad elektrinis suportas yra patikimiau nei visa ta >>> trachamudija su trosais, nes neturim jokių atviroj aplinkoj judančių >>> mechaninių mazgų. Tai jei šūdarankiai nieko neprimala, leketra turi >>> potencialo veikt tikrai ilgai. >>> Yra du karučiai su elektrą, '09 ir '11 metųm, absoliučiai nulis >>> provlemų. '08 trabis pirmą priminimą apie rankinį davė gal >>> penkioliktais. '15tų - '20tais. Visokie ten B5 pasatai ir bulkos to >>> laiko, dešimties metų be susipisusio rankinio irgi nesulaukdavo. >> >> Kaip norėčiau, kad hardas su '03-05 omnitel.autos postais nebūtų >> nusiklikinęs. Tai smagių dalykų apie b5 primintau ;-) >> >> S. >> >>>>> Bet esmė tai tame, kad 2x vyresnis karutis su elektriniu rankiniu >>>>> tokių problemų nekelia ir nereikia galvot traukt ar gal šiandien ne. >>>> >>>> Ar čia nuoroda į "naujas kibiras vs senas premiumas" problemą? >> >