na atskiras gerai tuo, kad jei sugenda tai netrukdo važiuot. Nes integruotas į suportą kaip taisyklė genda taip, kad lieka "užsitraukęs" :) On 2020-12-02 14:40, Sail wrote: > Atskiro rankinio mechanizmo geriau nereikia. > > Elektrinis gal ir visai gerai, ypac patikimumo prasme. Jei yra opcija > atjungt automatini traukinejimasi. > > On 2020.12.02 1:52 PM, Dainiushas wrote: >> kokių smagių? nu tai čia smulkmenos, kurios visose mašinose vienodos >> ir vienodai pūva/genda. >> >> Kita opcija buvo atskiras rankinio mechanizmas, kaip BMW, bet ten irgi >> savi niuansai. >> >> On 2020-12-02 13:27, eSSas wrote: >>> On 02/12/2020 13:22, Dainiushas wrote: >>>> bbž. >>>> >>>> bet visgi esmė, kad elektrinis suportas yra patikimiau nei visa ta >>>> trachamudija su trosais, nes neturim jokių atviroj aplinkoj judančių >>>> mechaninių mazgų. Tai jei šūdarankiai nieko neprimala, leketra turi >>>> potencialo veikt tikrai ilgai. >>>> Yra du karučiai su elektrą, '09 ir '11 metųm, absoliučiai nulis >>>> provlemų. '08 trabis pirmą priminimą apie rankinį davė gal >>>> penkioliktais. '15tų - '20tais. Visokie ten B5 pasatai ir bulkos to >>>> laiko, dešimties metų be susipisusio rankinio irgi nesulaukdavo. >>> >>> Kaip norėčiau, kad hardas su '03-05 omnitel.autos postais nebūtų >>> nusiklikinęs. Tai smagių dalykų apie b5 primintau ;-) >>> >>> S. >>> >>>>>> Bet esmė tai tame, kad 2x vyresnis karutis su elektriniu rankiniu >>>>>> tokių problemų nekelia ir nereikia galvot traukt ar gal šiandien ne. >>>>> >>>>> Ar čia nuoroda į "naujas kibiras vs senas premiumas" problemą? >>> >>