Ar verslo, ar interneto kultūra? Kai peržiūriu visus užklausimus internetu, >50% iš jų parašyti kažkokių supermamų. Iš likusių >50% "klientų" po 1-2 susirašinėjimo žinučių paaiškėja, kad užklausimo priežastis - bendravimo realiame gyvenime trūkumas. Taip kad tik kokie 10-20% užklausų yra rimtos. Ką tada daryti su likusiais 80-90%? "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:h1q904$ih8$1@trimpas.omnitel.net... > Na tai tegul panaikina tą galimybę užklausti internetu, jei ji jiems > nereikalinga. Patys laiko gaišti nenori, tai kam gaišinti klientus? > Lietuviška verslo kultūra. > > "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message > news:h1q8p6$i5h$1@trimpas.omnitel.net... >> Tiesiog zmones turi patirties, kad is tokiu uzklausinetoju internetu >> jokio >> tolko. Klausineja, kad klausineti. Krize ne krize, jokio skirtumo. Ta >> pati >> galiu pasakyti ir is savo patirties. >> >> -- >> >> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message >> news:h1q55j$c73$1@trimpas.omnitel.net... >>> na tai vat..kaip jau cia buvau uzklausies >>> ...norejau pasidaryti pergole...gavau du staliu kontaktus, >>> pasiskambinau, >>> meilu isisiunciau projekteli, trys savaites jokio atsakymo! >> >> >>