Na tai ir sakau, jei tau per daug laiko užima visų laiškų skaitymas ir jis neatsveria tų 10 proc. potencialių klientų, tai panaikink tą galimybe bendrauti internetu. Kitas variantas - sukurti kokią formą, kuri sukonkretintų tą bendravimą ir atfiltruotų laiškus, kuriuose užduoti normalūs klausimai. Bet šiaip jau jei suteiki galimybę užduoti klausimą, tai į kiekvieną iš jų ir turėtum kaip nors atsakyti. Čia tas pats kaip parduotuvėje - jei tik kas dešimtas yra potencialus pirkėjas - tai stovėti kaip burną prisisrėbus ir neatsakinėti į klientų klausimus? "Ramus" <meilo@nera.lt> wrote in message news:h1qa0r$keo$1@trimpas.omnitel.net... > Ar verslo, ar interneto kultūra? > Kai peržiūriu visus užklausimus internetu, >50% iš jų parašyti kažkokių > supermamų. > Iš likusių >50% "klientų" po 1-2 susirašinėjimo žinučių paaiškėja, kad > užklausimo priežastis - bendravimo realiame gyvenime trūkumas. > Taip kad tik kokie 10-20% užklausų yra rimtos. Ką tada daryti su likusiais > 80-90%? > > > > > > > > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:h1q904$ih8$1@trimpas.omnitel.net... >> Na tai tegul panaikina tą galimybę užklausti internetu, jei ji jiems >> nereikalinga. Patys laiko gaišti nenori, tai kam gaišinti klientus? >> Lietuviška verslo kultūra. >> >> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >> news:h1q8p6$i5h$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tiesiog zmones turi patirties, kad is tokiu uzklausinetoju internetu >>> jokio >>> tolko. Klausineja, kad klausineti. Krize ne krize, jokio skirtumo. Ta >>> pati >>> galiu pasakyti ir is savo patirties. >>> >>> -- >>> >>> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message >>> news:h1q55j$c73$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na tai vat..kaip jau cia buvau uzklausies >>>> ...norejau pasidaryti pergole...gavau du staliu kontaktus, >>>> pasiskambinau, >>>> meilu isisiunciau projekteli, trys savaites jokio atsakymo! >>> >>> >>> > >