Aš nežinau kaip jūs dirbate, gal tos pastabos jūms ir netaikytinos. Kiek susidūriau, tai į email'us daugiau linkusios neatsakyti didesnės firmos, kur dirba samdyti vadybininkai. Mažesni prekeiviai ar gamintojai paprastai atsako. "Ramus" <meilo@nera.lt> wrote in message news:h1qcdd$onl$1@trimpas.omnitel.net... > Man ne per daug, nes nesame nei statybininkai, nei transportininkai, > nesugadinti lengvų didelių pinigų. Todėl ir turime, ir atsakome. Tik > rezultatas toks..... > Kalbama apie tų keliolikos % potencialių klientų nepatenkintus pagrįstus > lūkesčius. > > > > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:h1qbs7$npv$1@trimpas.omnitel.net... >> Na tai ir sakau, jei tau per daug laiko užima visų laiškų skaitymas ir jis >> neatsveria tų 10 proc. potencialių klientų, tai panaikink tą galimybe >> bendrauti internetu. >> Kitas variantas - sukurti kokią formą, kuri sukonkretintų tą bendravimą ir >> atfiltruotų laiškus, kuriuose užduoti normalūs klausimai. Bet šiaip jau >> jei suteiki galimybę užduoti klausimą, tai į kiekvieną iš jų ir turėtum >> kaip nors atsakyti. Čia tas pats kaip parduotuvėje - jei tik kas dešimtas >> yra potencialus pirkėjas - tai stovėti kaip burną prisisrėbus ir >> neatsakinėti į klientų klausimus? >> >> "Ramus" <meilo@nera.lt> wrote in message >> news:h1qa0r$keo$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ar verslo, ar interneto kultūra? >>> Kai peržiūriu visus užklausimus internetu, >50% iš jų parašyti kažkokių >>> supermamų. >>> Iš likusių >50% "klientų" po 1-2 susirašinėjimo žinučių paaiškėja, kad >>> užklausimo priežastis - bendravimo realiame gyvenime trūkumas. >>> Taip kad tik kokie 10-20% užklausų yra rimtos. Ką tada daryti su >>> likusiais >>> 80-90%? >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >>> news:h1q904$ih8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na tai tegul panaikina tą galimybę užklausti internetu, jei ji jiems >>>> nereikalinga. Patys laiko gaišti nenori, tai kam gaišinti klientus? >>>> Lietuviška verslo kultūra. >>>> >>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >>>> news:h1q8p6$i5h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tiesiog zmones turi patirties, kad is tokiu uzklausinetoju internetu >>>>> jokio >>>>> tolko. Klausineja, kad klausineti. Krize ne krize, jokio skirtumo. Ta >>>>> pati >>>>> galiu pasakyti ir is savo patirties. >>>>> >>>>> -- >>>>> >>>>> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message >>>>> news:h1q55j$c73$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> na tai vat..kaip jau cia buvau uzklausies >>>>>> ...norejau pasidaryti pergole...gavau du staliu kontaktus, >>>>>> pasiskambinau, >>>>>> meilu isisiunciau projekteli, trys savaites jokio atsakymo! >>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >