Pradejo streikuoti skalbimo masina. Dar garantinis laikotarpis. Iskvieiciau meistra, atvaziavo, konstatavo kazkokio bloko gedima, sake reikia uzsakyti Italijoje. Atves, istatys, sake truks apie 2 savaites Tai buvo balandzio pabaigoje. Masina nesutvarkyta iki siol. Teisinasi, kad italai nesiuncia daliu. Be tai as kuom detas? Aisku servisas ir niekuom detas, jie tik remontuoja pagal sutarti. Skambinu tiesiai atstovui, tie atsiprasineja, sako darom ka galim. Paskutinis skambutis buvo praeitos savaites viduryje, sake issiaiskinsim per pora dienu paskambinsim. Skambucio aisku nera, skambinu pats. Tas zmogus kuris su manim snekejo jau atostogauja, visi kiti nieko nezino, sako arba palauk, arba skambink i servisa. Tie irgi mes nieko padaryt negalime, kol nera to bloko. Zodziu pasaka be galo. Kilo noras skustis vartotoju teisems. Jie raso: "Jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina prekės, kuriai galioja kokybės garantija, trūkumų, Jūs turite teisę reikalauti pardavėjo, kad netinkamos kokybės daiktą pakeistų į tinkamos kokybės daiktą, arba pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus." Kas yra tas protingas terminas? Ar 4 menesiai jau neprotingas? Ka galetumet patarti tokiu atveju?