paviesink kompanija...ardo ar kita kokia? "Pankis" <n@y.x> wrote in message news:h5p8tp$sj3$1@trimpas.omnitel.net... > Pradejo streikuoti skalbimo masina. Dar garantinis laikotarpis. > Iskvieiciau meistra, atvaziavo, konstatavo kazkokio bloko gedima, sake > reikia uzsakyti Italijoje. Atves, istatys, sake truks apie 2 savaites Tai > buvo balandzio pabaigoje. Masina nesutvarkyta iki siol. Teisinasi, kad > italai nesiuncia daliu. Be tai as kuom detas? Aisku servisas ir niekuom > detas, jie tik remontuoja pagal sutarti. Skambinu tiesiai atstovui, tie > atsiprasineja, sako darom ka galim. Paskutinis skambutis buvo praeitos > savaites viduryje, sake issiaiskinsim per pora dienu paskambinsim. > Skambucio aisku nera, skambinu pats. Tas zmogus kuris su manim snekejo jau > atostogauja, visi kiti nieko nezino, sako arba palauk, arba skambink i > servisa. Tie irgi mes nieko padaryt negalime, kol nera to bloko. Zodziu > pasaka be galo. Kilo noras skustis vartotoju teisems. > Jie raso: "Jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina prekės, kuriai > galioja kokybės garantija, trūkumų, Jūs turite teisę reikalauti pardavėjo, > kad netinkamos kokybės daiktą pakeistų į tinkamos kokybės daiktą, arba > pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus." > Kas yra tas protingas terminas? Ar 4 menesiai jau neprotingas? Ka > galetumet patarti tokiu atveju?