saldytuvui imho 4 menesiai yra labai daug. cia tau ne skalbianke - kad gali apkenteti, pas tevus skalbti ar skalbykloje. rasai arstu prasyma grazinti pinigus. o jie tada tegul sukasi, tegukl isima i kito saldytuvo pvz ta bloka. matosi dejo jie skersa. VNO "Pankis" <n@y.x> wrote in message news:h5p8tp$sj3$1@trimpas.omnitel.net... > Pradejo streikuoti skalbimo masina. Dar garantinis laikotarpis. > Iskvieiciau meistra, atvaziavo, konstatavo kazkokio bloko gedima, sake > reikia uzsakyti Italijoje. Atves, istatys, sake truks apie 2 savaites > Tai buvo balandzio pabaigoje. Masina nesutvarkyta iki siol. Teisinasi, > kad italai nesiuncia daliu. Be tai as kuom detas? Aisku servisas ir > niekuom detas, jie tik remontuoja pagal sutarti. Skambinu tiesiai > atstovui, tie atsiprasineja, sako darom ka galim. Paskutinis skambutis > buvo praeitos savaites viduryje, sake issiaiskinsim per pora dienu > paskambinsim. Skambucio aisku nera, skambinu pats. Tas zmogus kuris su > manim snekejo jau atostogauja, visi kiti nieko nezino, sako arba palauk, > arba skambink i servisa. Tie irgi mes nieko padaryt negalime, kol nera > to bloko. Zodziu pasaka be galo. Kilo noras skustis vartotoju teisems. > Jie raso: "Jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina prekės, > kuriai galioja kokybės garantija, trūkumų, Jūs turite teisę reikalauti > pardavėjo, kad netinkamos kokybės daiktą pakeistų į tinkamos kokybės > daiktą, arba pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus." > Kas yra tas protingas terminas? Ar 4 menesiai jau neprotingas? Ka > galetumet patarti tokiu atveju?