Paskaičiuok. Sunkvežimiu 50km jei mieste ir dar su pakrovimu iškrovimu gausis tikrai ne mažiau 1 val. neskaitant grįžimo į savo darbo vietą. Tad realiai vairuotojas sugaiš ~1.5 val. (neskaitant tai, kad dar gaištamas laikas su tavimi derinti visas sąlygas ir pan.). Vairuotojas nori uždirbti 2-3kLt, su mokesčiais gausim 4-6kLt arba ~23-34 Lt, tad vien vairuotojo savikaina gaunasi ~35-50Lt. + automobilio amortizacija + kuras, tai net nesuprantu kaip galima aplamai normaliai firmai užu mažiau nei 100 Lt prasisukt, kad kažkiek firmos egzistavimui liktų. "Godfather" <enigma@dkd.lt> wrote in message news:hbvers$ejm$1@trimpas.omnitel.net... > nu nu nu, zinoot ponas, su jumis nesutinku. > jei ponai kolegos/konkurentai nusistatytu normalias kainas, niekas > nesinaudotu dempingistu paslaugomis. > buvo cia toks momentas: reikejo atvezti is lentpjuves 14 lentu 6 m. ilgio. > Pirmyn - atgal kazkur 50 km. > Skambinu vienam, kitam: kainuos atvezimas 150, nu krizine kaina 135 Lt. > Nusispjoviau ir susiradau pigiau (uz 70), o tie ponai kolegos/konkurentai > tegul grauzia unguri. > Dar matyt krizes jiems nera. > Kai zmogus neturi ko est - dirba uz duona. > > P.s. is principo manau, kad zmogaus darbas yra vertas teisingo atlyginimo. > taciau, atleiskite, neturiu uz ka ir nematau uz ka moketi TIEK PINIGU.