tai tautietis ir raso, kad "turi galimybe naudotis sunkvezimiu", t.y. liaudiskai kalbant - vogti is sukvezimio savininko. Jei jau kalbeti apibendrintai, tai si "paslauga" lygiai tokia pat, kaip kad pvz. Jonas siulytu pirkti uz puse kainos bulves, kurias pavoge is Petro rusio; kaimynas pardavineja automagnetola, kuria pats/ne pats (nesvarbu) islupo is treciojo kaimyno automobilio; vezeju imones vadovas duoda nurodyma savo "vairams" pirkt "malkas" is savo kolegu/konkurentu "vairu". Summa sumarum visa tokia "veikla" susiveda i vogima patiems is saves, aplink visiems pritariamai linksint galvomis. "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:hc40oe$ffd$1@trimpas.omnitel.net... > Paskaičiuok. Sunkvežimiu 50km jei mieste ir dar su pakrovimu iškrovimu > gausis tikrai ne mažiau 1 val. neskaitant grįžimo į savo darbo vietą. Tad > realiai vairuotojas sugaiš ~1.5 val. (neskaitant tai, kad dar gaištamas > laikas su tavimi derinti visas sąlygas ir pan.). Vairuotojas nori uždirbti > 2-3kLt, su mokesčiais gausim 4-6kLt arba ~23-34 Lt, tad vien vairuotojo > savikaina gaunasi ~35-50Lt. + automobilio amortizacija + kuras, tai net > nesuprantu kaip galima aplamai normaliai firmai užu mažiau nei 100 Lt > prasisukt, kad kažkiek firmos egzistavimui liktų. >