manau vairuotojas sutiktu dabar dirbti ir uz 1,2 -1,5 klt ir dar i vokeli... t. "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:hc40oe$ffd$1@trimpas.omnitel.net... > Paskaičiuok. Sunkvežimiu 50km jei mieste ir dar su pakrovimu iškrovimu > gausis tikrai ne mažiau 1 val. neskaitant grįžimo į savo darbo vietą. Tad > realiai vairuotojas sugaiš ~1.5 val. (neskaitant tai, kad dar gaištamas > laikas su tavimi derinti visas sąlygas ir pan.). Vairuotojas nori uždirbti > 2-3kLt, su mokesčiais gausim 4-6kLt arba ~23-34 Lt, tad vien vairuotojo > savikaina gaunasi ~35-50Lt. + automobilio amortizacija + kuras, tai net > nesuprantu kaip galima aplamai normaliai firmai užu mažiau nei 100 Lt > prasisukt, kad kažkiek firmos egzistavimui liktų. > > "Godfather" <enigma@dkd.lt> wrote in message > news:hbvers$ejm$1@trimpas.omnitel.net... >> nu nu nu, zinoot ponas, su jumis nesutinku. >> jei ponai kolegos/konkurentai nusistatytu normalias kainas, niekas >> nesinaudotu dempingistu paslaugomis. >> buvo cia toks momentas: reikejo atvezti is lentpjuves 14 lentu 6 m. >> ilgio. Pirmyn - atgal kazkur 50 km. >> Skambinu vienam, kitam: kainuos atvezimas 150, nu krizine kaina 135 Lt. >> Nusispjoviau ir susiradau pigiau (uz 70), o tie ponai kolegos/konkurentai >> tegul grauzia unguri. >> Dar matyt krizes jiems nera. >> Kai zmogus neturi ko est - dirba uz duona. >> >> P.s. is principo manau, kad zmogaus darbas yra vertas teisingo >> atlyginimo. >> taciau, atleiskite, neturiu uz ka ir nematau uz ka moketi TIEK PINIGU. >