nu is tikruju kai pagalvoji, tokiu kaip tu prisiplanavusiu darbu internete - galbut visi ju klientai... ar pasodinsi kiekvienam po sekretore? masinis gedimas akivaizdu ir tiek.... arba uzsisesk skambinti kol priskambinsi ir isgirsi kad gedima jau zinome arba tiesiog lauk kol sutaisys, arba keliauk sutarti nutraukinet... "Yksas" <karosas_trinti@gmail.com> wrote in message news:j2599h$2tk$1@trimpas.omnitel.net... > Vakar apie 21.44 Panevezyje, dingo KAVA internetas. > Vakare prisiskambinti 1868 neimanoma, sujungia ir rodo uzimta signala. > Siandien ryte ta pati padetis.Apie 08.30 telefonu pradejo atsiliepineti > kontaktu centro robotas, bet amzinai visi konsultantai uzimti.Bandyta > keliolika kartu, bet rezultatas toks pat.I autoatsakiklyje paliktas > zinutes niekas nereaguoja. > Susirandau ir skaitau sutarties salygas: > > 5.9.1. Paslaugos aptarnavimo sąlygos: > • gedimai šalinami darbo valandomis: > • pirmadieniais – penktadieniais: 8.00 - 17.00 val. > • gedimai šalinami per 24 val. Gedimai šalinami darbo dienomis darbo > valandomis. > • gedimų šalinimo trukme pradedama skaičiuoti nuo pranešimo apie gedimą > momento. > • gedimų, apie kuriuos buvo pranešta savaitgaliais ir švenčių dienomis, > šalinimo trukme pradedama skaičiuoti nuo artimiausios darbo dienos 8.00 > val. > > Ilgasis savaitgalis, buvau prisiplanaves darbu, ir "se tau Magde karsta > zuvi :(" > Kazin, pas kitus interneto tiekejus tokios pat idiotiskos salygos? >