Butent to ir reiketu klientui, kaip parase Fla. Avariju visiems pasitaiko, bet nors tegul buna mieli ir informuoja apie tai.Alternatyvu interneta visada turiu, yra mobilusis internetas. Po dingimo praejus pusvalandziui, paskui porai valandu bandziau rasti kavos tinklapyje bent menkiausia info apie gedima ir pasalinimo terminus, bet jos nebuvo.Parasiau I suporta laiska, atsakymas buvo tada, kai jau viskas buvo sutvarkyta "Laba diena, Interneto tiekimas sutrikęs dėl vakarykštės audros, kai buvo nutrauktas tarpmiestinis optinis kabelis, Gedimo šalinimo darbai pradėti naktį, žadėta ryšį iki pietų grąžinti. Deja, gedimo šalinimas nuo Kavos nepriklauso, tikimės taip pat kuo greičiau atgauti ryšį ir atsiprašome už nepatogumus. Telefonu neįmanoma prisiskambinti dėl to, kad neįmanoma fiziškai atsiliepti į tokį srautą skambučių." Jei si zinute but patalpinta ju tinklapyje,tikrai klientu nepasitenkinimas zymiai sumazetu. Gedimu salinimui jie turi sociai laiko :) galejo pasalinti tik per para nuo antradienio 8 valandos ryto ir buti teisus.Del to ir pasidomejau, ar kiti interneto tiekejai dirba tais paciais gedimu salinimo terminais. "Fla" wrote in message news:j25ire$dum$1@trimpas.omnitel.net... Pagal tai ka parase Yksas, esmine problema cia ne interneto buvime/nebuvime, o debiliskame interneto tiekejo (ne)bendravime su klientais. Normalu, kad klientas piktas, jei kritinio gedimo atveju nera jokios galimybes susisiekti su tiekeju (ko pasekoje net nezinai, ar tiekejas zino apie tavo problema). Nepatingetu papildyti roboto-atsakovo pranesimo fraze "apie problema xxx zinome, dedame visas pastangas ja isspresti, tikimes tai padaryti iki yyy" (jei jau tiek daug skambinanciu tuo klausimu), taip pat idetu panasu pranesima i pradini savo www puslapi, ir sh*du drabstymas ju adresu sumazetu bent 90%. On 2011.08.13 12:09, Renookas wrote: > nu is tikruju kai pagalvoji, tokiu kaip tu prisiplanavusiu darbu > internete - > galbut visi ju klientai... ar pasodinsi kiekvienam po sekretore? masinis > gedimas akivaizdu ir tiek.... arba uzsisesk skambinti kol priskambinsi ir > isgirsi kad gedima jau zinome arba tiesiog lauk kol sutaisys, arba keliauk > sutarti nutraukinet... > > "Yksas"<karosas_trinti@gmail.com> wrote in message > news:j2599h$2tk$1@trimpas.omnitel.net... >> Vakar apie 21.44 Panevezyje, dingo KAVA internetas. >> Vakare prisiskambinti 1868 neimanoma, sujungia ir rodo uzimta signala. >> Siandien ryte ta pati padetis.Apie 08.30 telefonu pradejo atsiliepineti >> kontaktu centro robotas, bet amzinai visi konsultantai uzimti.Bandyta >> keliolika kartu, bet rezultatas toks pat.I autoatsakiklyje paliktas >> zinutes niekas nereaguoja. >> Susirandau ir skaitau sutarties salygas: >> >> 5.9.1. Paslaugos aptarnavimo sàlygos: >> • gedimai ðalinami darbo valandomis: >> • pirmadieniais – penktadieniais: 8.00 - 17.00 val. >> • gedimai ðalinami per 24 val. Gedimai ðalinami darbo dienomis darbo >> valandomis. >> • gedimø ðalinimo trukme pradedama skaièiuoti nuo praneðimo apie gedimà >> momento. >> • gedimø, apie kuriuos buvo praneðta savaitgaliais ir ðvenèiø dienomis, >> ðalinimo trukme pradedama skaièiuoti nuo artimiausios darbo dienos 8.00 >> val. >> >> Ilgasis savaitgalis, buvau prisiplanaves darbu, ir "se tau Magde karsta >> zuvi :(" >> Kazin, pas kitus interneto tiekejus tokios pat idiotiskos salygos? >> > >