On 2013-01-08 14:39, Vytook's wrote: > Teisingai! Man šita problema atsiranda būtent tada, kai nulipu nuo dviračio. > Jau 13 metų važinėju į darbą su dviračiu apie 20 km į abi puses. Anksčiau tai dariau ir žiemą, bet paskui pamačiau, kad neverta ir rizikinga, nes aš šaligatviais nevažinėju (eismo taisyklės neleidžia). Be to žvaigždutes ir grandinę druskos suėda staigiai. Maža to, kad pats visas purvinas atvažiuoji, tai dar pavasarį dviračio normaliai nuplaut neįmanoma > Dabar mano žirgas 3 menesiams ilsisi Malačius. Kaip nors pratrauksi iki dviratinio sezono, o paskui nugara atsistatys. Aš žiemą irgi nevažinėju kai ledas ir sniegas, tikrai nesaugu. Dviračio kažkiek gaila, bet saugumas labiau aktualu. O dėl važinėjimo šaligatviais, tai Lietuvoje jei nėra dviračio tako, aš važiuoju būtent jais. Suprantu, kad negerai darau, kad pažeidžiu taisykles, bet po to, kai mane Lietuvoje dukart numušė auto važiuojant miesto gatvėmis, tai nusprendžiau, jog geriau aš būsiu "nekultūringas dviratininkas", bet užtat būsiu "gyvas dviratininkas" :) Be to, jau bijau Vilniuje gatvėmis važinėti. Vaidenasi, kad kiekviena mašina artėjanti iš už nugaros ant manęs lekia :) Be to, kol Lietuvoje nesutvarkys KET ir nesupaišys visur miestuose dviračių takų ir per pėsčiųjų perėjas, tol aš savo elgesį iš dalies pateisinsiu. Nes sugalvoti tokią nesąmonę, jog dviratininkas turi nulipti nuo dviračio prieš kiekvieną perėją galėjo tik dundukai, kurie patys dviračiais nevažinėja. Kas nesupranta, galiu paaiškint nesunkiai. Važiuojant automobiliu tai prilygtų reikalavimui prieš kiekvieną sankryžą atsidaryti dureles, išlipti ir vėl įlipti į auto ir tik tada važiuoti toliau :) Būtų įdomu pažiūrėti kaip vairuotojai juos vykdytų :) Kažkodėl tose šalyse, kuriose dviračiai realiai populiarūs ir yra reali transporto priemonė, tokių nesąmoningų KET neegzistuoja. Ir per pėsčiųjų perėjas dviratininkai važiuoja nenulipdami per greta perėjos nupaišytu dviračio taku, o jei jo nėra, per perėją. Sorry už lyrinį nukrypimą ;)