Tema: Re: Parduodami du routeriai (Netgear ir Linksys)
Autorius: Bronco
Data: 2015-06-10 13:43:34
On 2015-06-10 12:33, Caponi wrote:
> Siaip toks pastebejimas - tavo linke yra tokia eilute - "16 used from
> $23.00" :-)

Ir ką man siūlai dabar daryt? :) Be to, ten giliau pažiūrėt bandei? T.y.
kokia gausis galutinė kaina, įskaičiavus siuntimą ir ar siųs iš USA į LT
aplamai? Na ir šiaip, kiek tai užtruks, ką muitinė pasakys ir t.t.. O
čia daiktas vietoje ir 100% stabiliai veikiantis.

p.s. šiaip aš turiu 2 vnt. WRT610Nv2 ir 2 vnt. R7000, tai ypatingai
įtariems leisčiau net pasirinkti kurį jis nori pirkti :))