Tema: Re: Parduodami du routeriai (Netgear ir Linksys)
Autorius: Bronco
Data: 2015-06-11 22:34:17
On 2015-06-11 09:53, Rimas wrote:
> Beje amazon.de (pats amazon) pardavineja po 145Eur + Siuntimas 12eur.
> Tai jei pirkčiau, tai tikrai ne iš tavęs :) Kažkokį raklintą, flashitą
> ir pan :)

Jei tau jis būtų reikalingas, parašytum asmeniškai, va taip ir anaip,
amazon 157 su siuntimu, nuleisk, aš sakyčiau, na jei amazon tiek, tada
aš dar nuleidžiu tiek ir tiek, tu sakytum, dabar liuks, perku. Ir būtų
happy end abiems, o dabar nei tau routerio reik, nei ką. Turbūt ir
turguje sustoji prie kiekvieno prekeivio ir aiškini, jog ten ir ten
pigiau, o kai pasako, ok, padarysiu ir aš pigiau, tada paimi ir nueini :)

Ir iš viso, COMM treadas, COMM grupse, su nedideliu crosspostu į du
aktualius pagal temą grupsus, ir še tau... Netiquette šiuo klausimu
rekomenduoja aplamai praeiti pro šalį, jei tema tau asmeniškai neaktuali...