Tema: Re: Parduodami du routeriai (Netgear ir Linksys)
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-10 18:42:22
Nu o.commerce siaip sudare tik trecdali sito posto adresatu :-)
O del kainu, tai man asmeniskai tikrai jos gerokai per dideles atrodo (ypac
Netgearo), bet tam as jokiu pastabu neturiu ir ju garsiai nereiskiu, uz kiek
savininkas nori ir kiek jam moka konkretus pirkejas yra tik ju tarpusavio
reikalas.

Mano pastaba buvo su sypsena ir net ne kazkoks savo neprasytos ir niekam
neidomios nuomones reiskimas, o tik citata is tavo paties pateikto linko ir
biski keista is taves tokios, sakyciau, gana agresyvios reakcijos sulaukt...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/