nuosirdziai manai, kad eilinis vartotojas ir OS sugebes isidiegt ir draiverius tinkamus isikist? Is kur ta OS gaus? Disku niekas prie naujai perkamu kompu nebeduoda :) Kazkokius pezalus rasai....... Nusipirko zmogus, gyvenantis provincijoje kompa. Jungiasi per koki Teo modema ir skaitineja naujienas internete, Skaipu bendrauja. Pakibo kompas. Paspaudus funkcini klavisa, jo 9-tokas sunus zino , kaip atstatyt gamyklinius nustatymus, jei yra originali recovery particija ir turet kompa toki, lyg ka tik ji butum nusipirkes. O jei jos ner? Kaip pasileist kompa ir prisijungt prie intiko, kai ner nei OS disko, nei draiveriu. Ka ten OS disko. Daznas issizioja pastebejes, kad ner jo kur ikisti! "Lapinas" <vkh710@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:nj8hb4$s8f$1@trimpas.omnitel.net... > Eiliniam vartotojui recovery yra nachuj nereikalinga. > Ji tinkama tik dviems atvejams: > Parduodant, kad atsatyti OOBE būseną, > arba parecoverint ir tada užplot paskutinį backupą, jei "sistema susipiso". > Viskas > > Jei vartotjas sugeba atsistatyt iš recovery ir pasiruošti kompą naudojimui, > tai jis sugebės ir Windows OS susidiegt. > Kaip taisyklė, visos OS versijos neturi problemų su tinklo draiveriais, o po > to nueit į normalaus gamintojo saitą ir pasileist assistantą, kuris > surankios draiverius tai kaip du pirštus apmyžt. > > > > "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message > news:nj8gq8$rsa$1@trimpas.omnitel.net... >> Gedimas gedimui nelygus. Jie rimtai suges tas HDD, informacijos >> istraukimas gali sukainuot gerokai brangiau nei pats kompas. Retas eilinis >> vartotojas ta savo infos atstatyma tiek ivertintu. >> >> Mano asmenine nuomone-eiliniam vartotojui, recovery ner blogai. O butent >> jo ir nelieka, jei kompas patenka i Caponi ar panasaus specialisto rankas. >> Arba jeigu kazkas pirko kompa ir pasikeite diska. >> Daznas IT specialistas nori, kad vartotojai taptu nuo ju visiskai >> priklausomi duokles nesejai. Specialistui tai ner sunkiai pasiekiama, >> atitinkamai "patobulinus" kompa. Taip isigyni "narkomana", kur tau vis >> pinigus nesa :) >> >> "MRT" <martynas@fastlink.lt> schrieb im Newsbeitrag >> news:nj8fog$r7d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. <..> pasinaudojimas gamykliniu recoveriu irgi procedūra ne iš >>>> paprastųjų - dažnai tektų >>>> > ieškot kažkur nukišto ar išmesto manualo arba googlintis su kokia >>>> > knopke reikalas startuojasi. >>>> >>>> 2. <..> netyčia pasirinkus ne tą opciją paskui gali tekt rautis plaukus >>>> nuo galvos dėl >>>> > dingusių paskutinio dešimtmečio nuotraukų, kurių backupų, žinoma, >>>> > nėra. >>>> >>>> 3. Originalios instaliacijos trūkumas - krūva, kartais net labai didelė, >>>> bereikalingo balasto <..> >>> >>> Prie viso issakyto blogio prisideda ir tai, kad gamintojai skirtingus >>> recoverius naudoja.. >>> Neatmeskime ir tokio atvejo, kai recovery yra tik "factory reset" >>> (opcijos issaugoti kazka nera). >>> Studijuotis recoveriu sprendimus pagal brand'a ir pagal era (pvz. >>> senesniuose buvo, naujesniuose nera ir atv.) >>> kartais net noro nera.. uzsiimantis IT labiau linkes gerai moketi >>> universalu buda, o ne atkalt Lenovo recovery subtilybes. >>> Tuo labiau kartais ta "recovery" yra "galiu iskepti tau DVD i tavo >>> blekeles", o mandro kazko ir nemoka. >>> Is kitos puses.. na primeskime ir HDD/SSD gedima - ate info + ate ir tai >>> particijai.. >>>