tiek beverkdamas, keista kad tik dabar nubybejai :) "Lapinas" <vkh710@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:nj8iv3$tgm$1@trimpas.omnitel.net... > плачу и хуею, хуею и плачу. Pakibus kompui recoverint OS, prisijungt prie > teo ir susinstaliuot skaipą. > Ir dėl tokio unikalaus atvejo verkt, kad kompe už 2 štukas nėr recovery > particijos? > > "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message > news:nj8ijq$t5j$1@trimpas.omnitel.net... >> nuosirdziai manai, kad eilinis vartotojas ir OS sugebes isidiegt ir >> draiverius tinkamus isikist? Is kur ta OS gaus? Disku niekas prie naujai >> perkamu kompu nebeduoda :) >> >> Kazkokius pezalus rasai....... Nusipirko zmogus, gyvenantis provincijoje >> kompa. Jungiasi per koki Teo modema ir skaitineja naujienas internete, >> Skaipu bendrauja. Pakibo kompas. Paspaudus funkcini klavisa, jo 9-tokas >> sunus zino , kaip atstatyt gamyklinius nustatymus, jei yra originali >> recovery particija ir turet kompa toki, lyg ka tik ji butum nusipirkes. O >> jei jos ner? Kaip pasileist kompa ir prisijungt prie intiko, kai ner nei >> OS disko, nei draiveriu. Ka ten OS disko. Daznas issizioja pastebejes, kad >> ner jo kur ikisti! >> >> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag >> news:nj8hb4$s8f$1@trimpas.omnitel.net... >>> Eiliniam vartotojui recovery yra nachuj nereikalinga. >>> Ji tinkama tik dviems atvejams: >>> Parduodant, kad atsatyti OOBE būseną, >>> arba parecoverint ir tada užplot paskutinį backupą, jei "sistema >>> susipiso". >>> Viskas >>> >>> Jei vartotjas sugeba atsistatyt iš recovery ir pasiruošti kompą >>> naudojimui, >>> tai jis sugebės ir Windows OS susidiegt. >>> Kaip taisyklė, visos OS versijos neturi problemų su tinklo draiveriais, o >>> po >>> to nueit į normalaus gamintojo saitą ir pasileist assistantą, kuris >>> surankios draiverius tai kaip du pirštus apmyžt. >>> >>> >>> >>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message >>> news:nj8gq8$rsa$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gedimas gedimui nelygus. Jie rimtai suges tas HDD, informacijos >>>> istraukimas gali sukainuot gerokai brangiau nei pats kompas. Retas >>>> eilinis >>>> vartotojas ta savo infos atstatyma tiek ivertintu. >>>> >>>> Mano asmenine nuomone-eiliniam vartotojui, recovery ner blogai. O butent >>>> jo ir nelieka, jei kompas patenka i Caponi ar panasaus specialisto >>>> rankas. >>>> Arba jeigu kazkas pirko kompa ir pasikeite diska. >>>> Daznas IT specialistas nori, kad vartotojai taptu nuo ju visiskai >>>> priklausomi duokles nesejai. Specialistui tai ner sunkiai pasiekiama, >>>> atitinkamai "patobulinus" kompa. Taip isigyni "narkomana", kur tau vis >>>> pinigus nesa :) >>>> >>>> "MRT" <martynas@fastlink.lt> schrieb im Newsbeitrag >>>> news:nj8fog$r7d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> 1. <..> pasinaudojimas gamykliniu recoveriu irgi procedūra ne iš >>>>>> paprastųjų - dažnai tektų >>>>>> > ieškot kažkur nukišto ar išmesto manualo arba googlintis su kokia >>>>>> > knopke reikalas startuojasi. >>>>>> >>>>>> 2. <..> netyčia pasirinkus ne tą opciją paskui gali tekt rautis >>>>>> plaukus >>>>>> nuo galvos dėl >>>>>> > dingusių paskutinio dešimtmečio nuotraukų, kurių backupų, žinoma, >>>>>> > nėra. >>>>>> >>>>>> 3. Originalios instaliacijos trūkumas - krūva, kartais net labai >>>>>> didelė, >>>>>> bereikalingo balasto <..> >>>>> >>>>> Prie viso issakyto blogio prisideda ir tai, kad gamintojai skirtingus >>>>> recoverius naudoja.. >>>>> Neatmeskime ir tokio atvejo, kai recovery yra tik "factory reset" >>>>> (opcijos issaugoti kazka nera). >>>>> Studijuotis recoveriu sprendimus pagal brand'a ir pagal era (pvz. >>>>> senesniuose buvo, naujesniuose nera ir atv.) >>>>> kartais net noro nera.. uzsiimantis IT labiau linkes gerai moketi >>>>> universalu buda, o ne atkalt Lenovo recovery subtilybes. >>>>> Tuo labiau kartais ta "recovery" yra "galiu iskepti tau DVD i tavo >>>>> blekeles", o mandro kazko ir nemoka. >>>>> Is kitos puses.. na primeskime ir HDD/SSD gedima - ate info + ate ir >>>>> tai >>>>> particijai.. >>>>>