плачу и хуею, хуею и плачу. Pakibus kompui recoverint OS, prisijungt prie teo ir susinstaliuot skaipą. Ir dėl tokio unikalaus atvejo verkt, kad kompe už 2 štukas nėr recovery particijos? "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:nj8ijq$t5j$1@trimpas.omnitel.net... > nuosirdziai manai, kad eilinis vartotojas ir OS sugebes isidiegt ir > draiverius tinkamus isikist? Is kur ta OS gaus? Disku niekas prie naujai > perkamu kompu nebeduoda :) > > Kazkokius pezalus rasai....... Nusipirko zmogus, gyvenantis provincijoje > kompa. Jungiasi per koki Teo modema ir skaitineja naujienas internete, > Skaipu bendrauja. Pakibo kompas. Paspaudus funkcini klavisa, jo 9-tokas > sunus zino , kaip atstatyt gamyklinius nustatymus, jei yra originali > recovery particija ir turet kompa toki, lyg ka tik ji butum nusipirkes. O > jei jos ner? Kaip pasileist kompa ir prisijungt prie intiko, kai ner nei > OS disko, nei draiveriu. Ka ten OS disko. Daznas issizioja pastebejes, kad > ner jo kur ikisti! > > "Lapinas" <vkh710@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag > news:nj8hb4$s8f$1@trimpas.omnitel.net... >> Eiliniam vartotojui recovery yra nachuj nereikalinga. >> Ji tinkama tik dviems atvejams: >> Parduodant, kad atsatyti OOBE būseną, >> arba parecoverint ir tada užplot paskutinį backupą, jei "sistema >> susipiso". >> Viskas >> >> Jei vartotjas sugeba atsistatyt iš recovery ir pasiruošti kompą >> naudojimui, >> tai jis sugebės ir Windows OS susidiegt. >> Kaip taisyklė, visos OS versijos neturi problemų su tinklo draiveriais, o >> po >> to nueit į normalaus gamintojo saitą ir pasileist assistantą, kuris >> surankios draiverius tai kaip du pirštus apmyžt. >> >> >> >> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message >> news:nj8gq8$rsa$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gedimas gedimui nelygus. Jie rimtai suges tas HDD, informacijos >>> istraukimas gali sukainuot gerokai brangiau nei pats kompas. Retas >>> eilinis >>> vartotojas ta savo infos atstatyma tiek ivertintu. >>> >>> Mano asmenine nuomone-eiliniam vartotojui, recovery ner blogai. O butent >>> jo ir nelieka, jei kompas patenka i Caponi ar panasaus specialisto >>> rankas. >>> Arba jeigu kazkas pirko kompa ir pasikeite diska. >>> Daznas IT specialistas nori, kad vartotojai taptu nuo ju visiskai >>> priklausomi duokles nesejai. Specialistui tai ner sunkiai pasiekiama, >>> atitinkamai "patobulinus" kompa. Taip isigyni "narkomana", kur tau vis >>> pinigus nesa :) >>> >>> "MRT" <martynas@fastlink.lt> schrieb im Newsbeitrag >>> news:nj8fog$r7d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1. <..> pasinaudojimas gamykliniu recoveriu irgi procedūra ne iš >>>>> paprastųjų - dažnai tektų >>>>> > ieškot kažkur nukišto ar išmesto manualo arba googlintis su kokia >>>>> > knopke reikalas startuojasi. >>>>> >>>>> 2. <..> netyčia pasirinkus ne tą opciją paskui gali tekt rautis >>>>> plaukus >>>>> nuo galvos dėl >>>>> > dingusių paskutinio dešimtmečio nuotraukų, kurių backupų, žinoma, >>>>> > nėra. >>>>> >>>>> 3. Originalios instaliacijos trūkumas - krūva, kartais net labai >>>>> didelė, >>>>> bereikalingo balasto <..> >>>> >>>> Prie viso issakyto blogio prisideda ir tai, kad gamintojai skirtingus >>>> recoverius naudoja.. >>>> Neatmeskime ir tokio atvejo, kai recovery yra tik "factory reset" >>>> (opcijos issaugoti kazka nera). >>>> Studijuotis recoveriu sprendimus pagal brand'a ir pagal era (pvz. >>>> senesniuose buvo, naujesniuose nera ir atv.) >>>> kartais net noro nera.. uzsiimantis IT labiau linkes gerai moketi >>>> universalu buda, o ne atkalt Lenovo recovery subtilybes. >>>> Tuo labiau kartais ta "recovery" yra "galiu iskepti tau DVD i tavo >>>> blekeles", o mandro kazko ir nemoka. >>>> Is kitos puses.. na primeskime ir HDD/SSD gedima - ate info + ate ir >>>> tai >>>> particijai.. >>>>