Man šitas nuolat veikia, kai neateina prekės. Arba jei kas su preke netaip tada klausiu pardavėjo per klausimus "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:o4frr2$3ec$1@trimpas.omnitel.net... > Paprastai Contact seller>I did not receive.. ir yra disputo pradžia. > > On 2017.01.03 11:06, Vytook's wrote: >> Nesugebėjau atidaryti elementaraus disputo jų svetainėje, net neradau >> tokio mygtuko. Teko tai atlikti PayPale. >> Kažkokia nesamonė - ar per Resolution centrą ar per Money back guarantee, >> galiausiai vistiek atsiduri Customer service kur rašo dėl ko galėjo >> iškilti problemą ir siūlo arba skambyti į ameriką arba rašyti jų komunai >> @#$^%%$&^*^&* >> Net bendradarbis, buvęs patyręs ebejistas, ir tas nesugebėjo rasti kelio >> :D >> Nu nafig, su Ali tokių galvos skausmų nėra. >> Dabar laukiu ką PayPalas pasakys. >>