Nuo to ir reikėjo pradėt :) Userį jau išmetė turbūt, nes apgavo daug.. On 2017.01.03 14:11, Vytook's wrote: > Butent šitoje vietoje man ir iššokdavoo pasiulymai su visokiais variantais, bet tik ne dispute. Papuoliau į uždarą ratą. > O pačiame užsakyme dabar jau rašoma: This user is no longer registered on eBay. :( > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:o4frr2$3ec$1@trimpas.omnitel.net... >> Paprastai Contact seller>I did not receive.. ir yra disputo pradžia. > >>> Nesugebėjau atidaryti elementaraus disputo jų svetainėje, net neradau tokio mygtuko. Teko tai atlikti PayPale. >>> Kažkokia nesamonė - ar per Resolution centrą ar per Money back guarantee, galiausiai vistiek atsiduri Customer service kur rašo dėl ko galėjo iškilti problemą ir siūlo arba skambyti į ameriką arba rašyti jų komunai @#$^%%$&^*^&* >>> Net bendradarbis, buvęs patyręs ebejistas, ir tas nesugebėjo rasti kelio :D >>> Nu nafig, su Ali tokių galvos skausmų nėra. >>> Dabar laukiu ką PayPalas pasakys. >