Butent šitoje vietoje man ir iššokdavoo pasiulymai su visokiais variantais, bet tik ne dispute. Papuoliau į uždarą ratą. O pačiame užsakyme dabar jau rašoma: This user is no longer registered on eBay. :( "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:o4frr2$3ec$1@trimpas.omnitel.net... > Paprastai Contact seller>I did not receive.. ir yra disputo pradžia. >> Nesugebėjau atidaryti elementaraus disputo jų svetainėje, net neradau tokio mygtuko. Teko tai atlikti PayPale. >> Kažkokia nesamonė - ar per Resolution centrą ar per Money back guarantee, galiausiai vistiek atsiduri Customer service kur rašo dėl ko galėjo iškilti problemą ir siūlo arba skambyti į ameriką arba rašyti jų komunai @#$^%%$&^*^&* >> Net bendradarbis, buvęs patyręs ebejistas, ir tas nesugebėjo rasti kelio :D >> Nu nafig, su Ali tokių galvos skausmų nėra. >> Dabar laukiu ką PayPalas pasakys.